کاردستی با کیسه فریزر ساده

کیسه فریزرها،امروزه یکی از پر مصرف ترین و پرکاربرد ترین نایلونها‌ هستند‌.

 کیسه فریزرهای به خاطر استفاده فراوانی که درمنازل بخصوص در اشپزخانه دارند، همیشه مورد اهمیت واقع می‌شوند.

حال احتمال دارد افرادی باشند که از کارکرد و ویژگیهای این کیسه‌ها کم اطلاع باشند،یا اطلاعی نداشته باشند.

شاید اکثر ما ندانیم که از کاردستی باکیسه فریزرهای ساده در دنیای امروز استفاده فراوانی می‌شود.

خیلی از افراد خوش ذوق و هنرمند، با درست کردن وسایل هنری و فروش از این فریزرهای  برای خودشان منبع درآمد درست کرده‌اند‌.

گاهی هم می‌بینید، که کودکان از کیسه‌ها وسیله‌ی بازی وکاردستی برای خود درست کرده وخود را سرگرم می‌کنند. آنها را مانند بادکنک فوت کرده وبا آن بازی می‌کنند‌.

پس حالا کمی بیشتر درمورد کاربرد متنوع و ابتکارات جدید این محصولات آشنا می‌شوید.

کاربرد بسته‌بندی کیسه فریزر

کیسه فریزرها وسیله‌ی مناسبی هستند،تا شما با قرار دادن میوه ها وسبزیها‌ی مصرفی خود در درون آنها، همیشه سالم وتازه داشته باشید.

البته فقط میوه ها را سالم نگه نمی‌‌دارد، بلکه می‌توانید میوه‌های خشک شده هم، برای زمان‌های طولانی در درون این کیسه‌ها نگهداری کنید.

کاربرد بسته‌بندی کیسه فریزر

یک نمونه از نگهداری میوه توسط نایلونها،را می‌توانیم طرز نگهداری از موز اشاره کرد،چرا اینکه این میوه ی زود سیاه وخراب می‌شود‌.

روش کار به این صورت است که ساقه‌ی موز را در درون کیسه فریزر قرار بدهید تا رطوبت آن  حفظ شود وموز تازه بماند واز تغییر رنگ و له شدن آن جلوگیری کند و خراب نشود.

همانطور که گفتیم با نگهداری از میوه های خشک در درون کیسه، می‌توانید همیشه در طی سال و فصلهای مختلف‌ البته فراموش نشود، در یخچال و مکانهای خنک با دمای معمولی قرار بدهید،تا هر زمان خواستید از آنها استفاده کنید.‌

بسته بندی میوه‌ها این امکان را به شما می‌دهد، تا همیشه از میوه‌های سالم استفاده کنید. برای اینکه کیسه‌ها مثل یک لایه محافظ می‌ماند.

از در دسترس بودن میوه‌ در فضای باز و قرارگرفتن در معرض تماس حشرات ومگس و … بر روی آنها و آلودگی میوه‌ها جلوگیری می‌کند‌.

کاربرد‌‌‌ و فواید کیسه فریزرساده

کاربرد دیگر کیسه فریزر، افزایش شادابی و تازگی گلها می‌باشد‌. چنانچه بخواهید گلهای طبیعی را برای زمان مدیدی نگهداری و مراقبت کنید‌، طوریکه بصورت تازه و شاداب باشندوپژمرده نشوند‌.

می‌توانید توسط یک دستمال یا پارچه‌‌ی مرطوب و نمدار ساقه‌های گلها را بپوشانید،خود گل را نیز با کیسه بپوشانید‌.

استفاده‌ی بهینه ازاین محصولات در گیاهان‌‌، که باعث تقویت و پرورش و رشد آنها می‌شود.

شما می‌توانید با استفاده ازکیسه‌ها از گیاهانی که به تازگی جوانه داده‌اند،مراقبت کنید.آنها را با فریزر بپوشانید تا اینکه گیاه باقدرت رشد کافی داشته باشد.

با این روش خاک دیرتر خشک می‌شود و همیشه رطوبت دارد‌و گیاه موردنظر سریعتر و زودتر رشد می‌کند‌‌. این نایلونها در فصل سرد سال از یخ زدگی و سرمازدگی جلوگیری می‌کند‌.

کاربرد‌‌‌ و فواید کیسه فریزرساده

درکل برای فصلهای سرد سال خوب است‌، از کیسه فریزر و نایلون به روی گیاهان البته فقط در شبها بکشیدتا سرمازده نشوند. دوباره در طی روز انها را بردارید، تا گیاه هوا و اکسیژن مورد نیاز خود را بدست بیاورد‌.

خلاقیت وکاردستی با کیسه فریزر

همانطور که گفتیم از کیسه فریزر می‌توانید برای سرگرم کردن وبازی کودکان استفاده کنید‌.

حتما نیاز نیست برای کودکان وسایل بازی با هزینه‌ی زیاد خریداری کنید‌،بلکه با کمترین هزینه و وسایل و ایجاد خلاقیت به راحتی می‌توانید کودکان را سرگرم کنید‌.

یک نمونه از این بازیها به این شکل‌ است که بوسیله‌ی کیسه فریزر و ماژیکهای با رنگهای مختلف عروسکهای درست کنید. والدین همراه فرزندشان بجای این عروسکها صحبت کنند و نمایش اجرا کنید‌.

خلاقیت وکاردستی با کیسه فریزر

راه دیگر بازی با کودک،درست کردن بادکنک یا بالن و هدایت آن توسط فوت کودک در هوا می‌باشد‌، تا بادکنک به زمین برخورد نکند‌.

کاربرهای دیگر کیسه فریزر می‌توانید از آنها برای لیوان کودک خود استفاده کنید.دهانه‌ی لیوان را با کیسه بپوشانید.

با این روش از خارج شدن مایعات داخل آن جلوگیری می‌‌کند‌. در این حالت کودک راحت می‌تواند با یک نی از درون لیوان بنوشد‌.

درنتیجه این حالتی را که با کیسه  برای لیوان درست می‌کنید‌، موجب می‌شود مایعات درون آن گرم باشد، دیرتر خنک می‌شود واگر سرد باشد دیرتر گرم می‌شود‌.

کاربرد کیسه فریزر ساده خانگی

یک راه استفاده‌ی دیگر از کیسه فریزر که خیلی مفید و مؤثر است‌، مصرف این محصولات برای آبپز کردن تخم مرغ می‌باشد‌. طریقه‌ی انجام این کار بسیار ساده وراحت است‌‌، اول باید درون کیسه را چرب کنید.

بعد  محتویات تخم مرغها را بعد ازشکستن آنها در درون فریزر بریزید.

بعد دهانه آن را گره بزنید ودر داخل آب جوش قرار بدهید‌. پس از ۳ دقیقه تخم مرغ آب پزو پخته شده است.حالا می‌توانید آن را مصرف کنید.

کارکرد دیگر کیسه فریزر در تازه و خشک نشدن قلم مو و غلتک رنگ می‌باشد‌.

می‌توانید بعد از رنگ کردن هر مکانی که مدنظرتان است ابزار رنگ را که رنگی شده‌اند،اگر در معرض هوا قراربگیرند‌ خشک و شکننده می‌شوند، قابل مصرف نخواهند بود‌.

پس با گذاشتن این وسایل داخل کیسه فریزر از این اتفاق جلوگیری کنید، بعد هم بتوانید از آنها مصرف کنید


کاربرد کیسه فریزر ساده خانگی

کاربرد درمانی کیسه فریزر‌، برای خشک وترک خوردن کف پا که در فصل سرد سال یا زمستان پیش می‌اید.

به این طریق می‌باشد که کف پا را با روغن وازلین چرب کنید. بعد با کیسه کف پاها را می‌پوشانید‌ و جورابی روی آن بپوشید‌.

این کار باعث می‌شود کف پاهای شما همیشه مرطوب بماند‌، خشک و ترک برندارد. بودن کیسه از پخش شدن روغن به اطراف مانع می‌شود‌.

اما کار دیگری که می‌توان از کیسه فریزر کمک گرفت‌، در بهداشتی و تمیزی قفسه‌های یخچال می‌باشد‌. به این صورت که روی طبقه‌ها را با کیسه فریزر بپوشانید و سپس و وسایل را درون یخچال قرار بدهید‌.

با این کار احتیاجی نیست هر بار یخچال را تمیز کنید فقط کافی است تا کیسه فریزر‌های داخل قفسه‌ها را عوض کنید‌.

راهنمایی خرید کیسه فریزرساده

همیشه درزمان تهیه و خرید کیسه فریزر به این نکات توجه کنید تا محصول با کیفیت‌ و خوبی را تهیه کنید‌.

مورد مهم استحکام و مقاوم بودن کیسه فریزر است، که در مقابل وزن زیاد و سنگینی، با دوام بوده و خاصیت ارتجاعی آن باعث داره نشدن آن با کشیدگی می شود.

دیگر آن که از لحاظ سایز واندازه و ابعاد آنچه که نیاز دارید تهیه وخرید کنید‌.

موضوع دیگر اینکه شما به راحتی می‌توانید،به صورت اینترنتی خریدی راحت و بدون دردسر و ترافیک داشته باشید.بهترین و با کیفیت ترین محصول همچون کیسه فریزر را سفارش و درنهایت خریدکنید‌.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما